10/9/13

A oficina de turismo do lago de As Pontes recibiu 500 visitas durante o seu mes de apertura

O Concello de As Pontes, mediante o departamento de Turismo, acaba de facer balanzo da actividade da oficina de información turística instalada durante o mes de agosto nas inmediacións da praia do lago de As Pontes. Dende a concellería que dirixe Ana Pena deron conta da súa satisfacción polos datos recollidos e que deixan un balanzo de consultas moi positivo, cun total de 480 consultas presenciais dende a apertura destas instalacións, o pasado 2 de agosto, ata o seu peche o 31 de agosto. Pena calificaba esta cifra de consultas coma moi positiva xa que é necesario lembrar que esta oficina contaba cun horario limitado polo que o número de visitas real, nestas últimas semanas, ao lago de As Pontes foi moito superior, demostrando o atractivo turístico deste espazo. A concelleira quixo salientar a relevancia do lago a nivel turístico sobre todo no ámbito autonómico e é que, destas 480 peticións de información realizadas, 351 procedían de visitantes galegos, a súa maioría de concellos dos arredores coma Ferrol, Betanzos ou Fene que escollían as augas do lago pontés como destino para pasar unha tarde de verán. Asemade, pola oficina de turismo do lago tamén se pasaron visitantes doutros puntos de España, concretamente 122, procedentes na súa maioría de Madrid e Cataluña e que, tras coñecer da existencia do lago mediante diferentes medios de comunicación, non quixeron deixar pasar a oportunidade de visitalo. No tocante á presenza estranxeira, neste mes de apertura, a oficina de turismo do lago tamén contou con sete visitantes estranxeiros vidos de Rusia, Gran Bretaña ou Francia e que se achegaron ata estas dependencias para obter información sobre o lago, o propio concello de As Pontes e diferentes municipios da comarca do Eume. E é que, tal e como apuntou Ana Pena, esta caseta turística tiña como fin non só orientar aos visitantes sobre As Pontes e a orixe do lago, senón tamén ofrecerlles información sobre a historia local, a hostalería e comercio da zona e ata das demáis actividades turísticas, culturais, deportivas e naturais coas que conta o municipio coma as roitas de sendeirismo da zona, o Museo Etnográfico de Monte Caxado, o casco histórico, a Casa do Mel ou a riqueza gastronómica local, mediante folletos, libros e ata mapas do municipio. Todo isto coa colaboura da axencia local Barbol Travel que aportou a unha técnica nesta materia e que se encargou de atender, nestes días aos turistas. No tocante ás características do visitante tipo, segundo Ana Pena, os turistas que se achegaron polo lago eran persoas maior de 50 anos e parellas de entre 30-40 anos con fillos que decidían facer parada en As Pontes como plan para pasar a tarde ou ben como descanso nun traxecto a outros concellos limítrofes. Asemade o tráfico de vehículos cara o lago foi do máis fluído neste mes de agosto e é que, tal e como engadía Ana Pena, malia que moitos non paraban na oficina para solventar as súas dúbidas, durante as fins de semana máis dun cento de vehículos se achegaban ata esta paraxe natural para desfrutar da súa maxestuosidade e beleza. Outras actividades Á marxe da actividade desta oficina turística, o lago de As Pontes tamén contou cun intenso movemento de visitantes neste mes de agosto debido a programas coma o Divírtete no Lago de As Pontes, con case 600 participantes durante as súas dúas semanas de duración; á festa de conmemoración do aniversario da praia, a proba de voley praia que se desputaba no lago a mediados de mes ou a outras citas coma a visita dos integrantes do Campionato Pantin Xtreme; todas ellas citas que, segundo a concelleira, axudaron a potenciar un espazo no que se seguirá a traballar como foco turístico e que abrirá novas alternativas económicas para o municipio pontés.

No hay comentarios: